Едит: И ако все това е възможно как да го направя? На кой трябва да кажа, че все още съм жив и искам да продължа образованието? До кога трябва да стане това?
Повтаряне?
Модератор: sientelo
Повтаряне?
Значи, аз съм студент 1ви курс Английска Филология. Първият семесър си го взех, но след това ми се наложи да спра да ходя на лекции и след 1 седмица напускам България, но ще се върна през Октомври и се чудех дали ще мога да запиша отново първи курс? Надали ще ми разрешат да си взема изпитите без да съм се явявал на лекции 2рия семестър... Някой има ли представа как стоят нещата?
Едит: И ако все това е възможно как да го направя? На кой трябва да кажа, че все още съм жив и искам да продължа образованието? До кога трябва да стане това?
Работното време на канцеларията на ФКНФ е убиец! 4 дни в седмицата по 2 часа - харесва ми...
- elfer
- От дъжд на вятър
- Обратна връзка:
Както каза колегата щом си си платил втория семестър няма страшно, но ще е добре да се явиш септември, което май в твоя случай няма да се получи - пишеш, че ще се върнеш октомври от бригадата.
В най-лошия вариант ще ти се наложи да изпуснеш една година, в която срещу заплащане - 20лв на изпит, ще се явиш на невзетите си изпити.А ако се явиш на септември и си вземеш изпитите, още по-добре.Максумума невзети изпити, с който можеш да запишеш следващата учебна година, ако не се лъжа е 2, но е много възможно за всеки факултет да е различно.Успех ти желая, аз съм кажи-речи на същото деридже като теб, само дето не съм на бригада
В най-лошия вариант ще ти се наложи да изпуснеш една година, в която срещу заплащане - 20лв на изпит, ще се явиш на невзетите си изпити.А ако се явиш на септември и си вземеш изпитите, още по-добре.Максумума невзети изпити, с който можеш да запишеш следващата учебна година, ако не се лъжа е 2, но е много възможно за всеки факултет да е различно.Успех ти желая, аз съм кажи-речи на същото деридже като теб, само дето не съм на бригада