Глупав въпрос..

Архив от КСК 2010-2011. Колегите преди вас са писали по всички въпроси, които ви интересуват. Използвайте перфектната ни търсачка, за да намерите необходимата ви информация. Успех на изпитите!

Модератори: svetlio.varna, Pisobella, Boromir, sientelo

Заключено
ronaldomanekena
В началото бе словото

Глупав въпрос..

Мнение от ronaldomanekena »

Извинявам се,но не ми е ясно- Когато специалността,в която съм се записал е в друг факултет,на друг адрес ,а не в самия ректорат,там ли се ходи на лекции като почне годината ?В смисъл,че ако съм в друг факултет няма да ходя в университета а ще си ходя там ?

А и за самото записване - Искам да си запазя специалността от първото,но да участват във второто.Как става- само подавам декларация и диплома в су?
Аватар
The_Soldier
Легендарен флуудър
Специалност: Информатика
Курс: втори
Обратна връзка:

Re: Глупав въпрос..

Мнение от The_Soldier »

Във факултета си ходиш на лекции, и аз съм кандидат-студент не съм ходил на лекции до сега, но все пак тези факултети нали са за това ;)

И отговора на втория ти въпрос е - Да. Попълваш една декларация и си оставяш дипломата там.
My body is a cage that keeps me from dancing with the one I love, but my mind holds the key...
Аватар
originalsin
Пишеща машина
Специалност: Право
Курс: първи

Мнение от originalsin »

Ама хич не зачитате чуждия труд за вашето благо (или поне по-лесно преглъщане на горчивото ;д). Чети, чети: http://forum.uni-sofia.bg/forum/viewtop ... 58&t=17644
ВАЖНО!!!
:arrow: Ако сте приети на I класиране по първо желание трябва задължително да се запишете, в противен случай отпадате от калсирането.
:arrow: Ако сте приети на по-задно желание, трябва да депозирате дипломата си и да попълните молба за участие на II класиране или да се запишете в специалността, за която са ви приели.
:arrow: Ако не сте приет по нито едно желание, участвате автоматично на II класиране.